Alenda för en andra gång

   Näst sista dagen på vår golfvecka i Spanien blev en andra runda på Alenda Golf. Idag avgjordes lagtävlingen som vanns av Öhlin/Österblom. Prisutdelning senare i kväll.
   Dagen börjades med att slag 2 fick slås av herr P Eriksson bakom teekulorna, bollen tog i en stenmur och kom tillbaka.
(null)
   En till bild på Pelle fast nu på hål 14.
(null)

   För min del så treputtade jag dom 3 första hålen och avslutade med en 4-putt, några 3-puttar till under rundan lyckades jag. Förutom det lilla bekymret så tyckte jag det gick helt ok.
   Imorgon avslutar vi veckan med att kora veckans vinnare, jag ligger på en delad 6:e plats. Hoppas kliva upp några placeringar, till en 1:a plats är det lite för långt, (mer om det imorgon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0