Golf GameBook Open final

   Igår var det final i Golf GameBook Open på Bro Hof golf club Stadium course. 
(null)
(null)
   Vår boll startade på hål 14, där var det längsta drive som gällde. Ingen fairwayträff för mig.
(null)
(null)
   Vi spelade med reducerat HCP, 75 procent. Jag fick då 14 slag istället för 18.
   Det var tuffa greener, 12,4 på stimpen, jag vet inte vad det brukar vara på hemmaklubben, när jag var på Ålands GK tidigare i sommar var det 7,8 resp 9,7 på deras banor och det kändes som det normalt och det snabbaste vi har hemma.
   På hål 17, ö-greenen var det närmast hål tävling. Den lyckades jag vinna med 1,98m från pinnen (3-puttade sedan). Jag vann dels en voucher på 50€ i GameBooks shop. Jag vann även en putter från Cobra en valfri 3D-printed putter.
(null)
   Det kan behövas en ny putter, då jag hade några 4-puttar och många 3-puttar. Endast en 1-putt. Jag var med om en 5-putt i min boll (inte jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0