Golf o Grill

   Igår anordnade Olle "Golf o Grill". Vi var 7 st, fick ett avhopp pga skada. Vi körde både lagtävling och individuellt. 
   Här är delar av gänget samlat innan spel på AVAN.
(null)
   Jag fick spela i lag med Anders och Anders som syns bakom Uffe på bilden. I lag 2 spelade Uffe, Jonas, Olle och Stefan. Vårat lag fick några extra slag/poäng. Hur många vi fick bestämdes vid lunchbordet innan lagindelningen tillkännagavs, det blev 4 slag/poäng.
   Jag vann den individuella tävlingen på 39 poäng, även Anders M i "mitt" lag spelade också bra och fick 37 poäng vilket gjorde att vi även vann lagtävlingen.
   Kvällen avslutades hos Olle med grillning 
(null)
   Mitt första pris, en flaska rödvin
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0