Årspremiär på Högbo GK

   Första runda på Högbo GK för i år. Det började bra men jag tappade på hål 4 (kraftig motvind) och naturligtvis gick det åt skogen på hål 17.
   Jag spelade med Lars-Olof och Helene. Banan är ändrats lite dom senaste åren, det senaste man gjort är att rensa bland träd och flyttat damtee, kortare numera tee 48.
   Jag gillar fontäner i vattenhindren, här en bild på en mellan hål 5 och hål 6.
(null)
   Utsikt över hål 11, med utslaget på tee 48 där Helene slår ut ifrån.
(null)
   Dom avslutande hålen 17 och 18 har jag svårt för. På hål 17 gick det "åt skogen.
(null)
   På hål 18 slog jag ut med J5, ja jag vet. Jag hade en parputt som precis smet förbi.
(null)
   Som ni ser har man nya teeskyltar på alla hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0