Real Masters 2021

   Det var en fin dag på Stockholms GK där årets upplaga av Real Masters avgjordes.

   Några bilder från banan: (null)

(null)

(null)

   Det blev även en "fin" dag för mig då jag vann närmast hål på hål 16, 5,99 m från hål. Jag fick för det mycket fina priser från Casefonder. Ett par solglasögon från Henrik Stenson i signerad box, ett dussin ProV 1’or, en Titleistkeps, två allväders handskar och en väska som frun lade beslag på direkt.
(null)

   Det var nu inte allt utan jag vann dessutom hela tävlingen på 39 poäng.
(null)

   Priset där blev en Cobra bärbag, en golfpike från Callaway, strumpor från Lanner, två dussin bollar från Srixon. Och inskription i vandringspriset.
(null)

(null)

   Vi som tävlade fick dessutom två handfulla nävar med peggar från olika sponsorer och ett tre-pack ProV 1’or. Gratis fika och lunch, mycket bra anordnat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0