RUFF Invitational 2021

   Jag ställde upp i RUFF Invitational på Svartinge GK. Sveriges enda privata golfklubb. Det var tur att jag knappat i adressen på min GPS. Det var ingenting som sa att här ligger Svartinge GK. Inte heller var klubbhuset var, jag gissade rätt i alla fall.
(null)

   Bollarna på rangen låg fint upplagda.
(null)

   Redo för golf tog jag mig fram till treans tee, där jag startade. Teeskyltarna var den enda upplysning som fanns mellan hålen, inga next teeskyltar, som medlem (vilka är eg dom enda som får spela här och gäster till medlemmar) hittar man till hålen utan hjälpande skyltar.
(null)

(null)
 
   Min placering räckte inte till något pris, jag vann ingenting i sidotävlingarna heller såsom närmast hål eller längsta drive. Den som vann längsta drive slog 100 m längre än mig och då slog jag 239 m.
   Jag fick köpa mig ett tröstpris.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0