GameBook

   Nu har jag registrerat dom sista rundorna i GameBook och i dag så sköttes HCP-registreringen automatiskt. Det är helt perfekt.
   Några bilder under spelet.
(null)
(null)
   Resultat efter 3 hål visat på två olika vis. 8 poäng och 2 bättre än HCP.
   Det syns på mig att jag har valt att det skall vara en HCP-rond och därför gick det galant att registrera efter ronden.

   Resultat efter nio hål, jag 20 poäng och Jonas 17, syns kanon.
(null)

   En annan vy över mina nio första hål.
(null)
   
   När rundan var klar var det bara att välja Jonas som markör.
(null)

   Jag kommer köra GameBook framöver, är det någon som vill föra på papper får dom göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0