Dubbelrunda på Sparren GK

     Två rundor avklarade på Sparren GK vilken är Jens "hemmaklubb". Banan är en smal och trång bana, det var mycket bolletande och vi hittade ofta våra bollar men inte alltid, vi hittade fler än vi förlorade. 
   Inledningen på banan var tre st par fyror där alla hade dogleg åt höger vilket gjorde det svårt att veta vilken klubba man skulle ha.
   Både Jens och jag gjorde varsin 38-poängsrunda, han på fm och jag på em.
   Här följer ett collage av bilder från dagens runda:
(null)

(null)

   Tidigare hade jag för avsikt att fota teeskyltar ffrån varje bana jag spelat och lägga ut, tyvärr har jag missat från flera, här hade man gamla som man inristat på stenar vid varje tee och så hade man en ny med banlayouten på också.
(null)
   
   Och den nya på samma hål:
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0