2 av 5 rundor...

   ...den här veckan avklarad. Idag spel på AVAN, där visade Jonas upp ett spel likt ett proffs. En bogey, en birdie och 7 par första nio, dvs på banans par och helt otroliga 25 poäng. Första nio till honom utan konkurrens. Nu höll han inte samma fina spel in, sänkning blev det ialla fall. 
   Mitt spel var katastrofalt första nio, spelade upp mig och fick 19 poäng in vilket gjorde att sista nio vann jag, det var länge sedan jag var bäst någon del av rundan. 
   Olle som brukar vara stabil gjorde dom mest konstiga saker. Även Håkan som spelade bra sist höll inte den standarden. 
   Ny runda imorgon, sedan Älvkarleby, torsdag,  och avslutningsvis tävling på Hofors GK på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0