Finalklart i Sommarcupen...

   ...efter dagens vinst mot Jonas B. 

   Jag var tvungen att ge honom 8 slag och när man ser på scorekortet skulle han ha slag på mig dom sista tre hålen, så det gällde för mig att få en bra start. Nu fick jag det med en birdie på första hålet, jag vann även andra innan jag förlorade både trean och fyran, vinst på femman, sjuan och åttan  och jag ledde med tre efter första nio. 

   Sista nio inleddes och Jonas B räddade hål 10 för delning efter en sänkt långputt, jag förlorade elvan men replikerade snabbt med årets längsta birdieputt på tolvan, vann 13 förlorade 14, fortfarande 3 upp inför sista fyra hålen, jag vann hål 15 och matchen var klar till min fördel innan jag skulle ge honom slag på dom tre sista hålen. Ny väntar final, vi får se vem som blir min motståndare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0