Tre tävlingar på 4 dagar

      I torsdags spelade jag och Jonas Företagsgolfen på Arlandastad Golf, greensome. Vi spelade hyggligt men det räckte inte till vidare avancemang. Däremot så slog Jonas ett mycket fint slag på hål 4 där det var närmast hål. Och Jonas var närmast med 1,4 m, vi är med på utlottning av en finalplats. 


   I går spelade jag Volkswagen Masters på Högbo GK, premiär i år på 18-håls banan. Jag fick 75 slag netto som inte räckte till en topplacering, i toppen hamnade SAIK-bandyspelare så som Magnus M, Erik P mm, även Niklas B, (Washington Capitols) kom högt upp. Jag vann två olika hålpriser "tröstpriser per boll" en längsta drive, måste vara på fairway, det var jag och en annat pris där jag var närmast hål.

   I morgon är det dags för Resevaruhuset Open på gamla banan tillsammans med Jonas.
   Det är intensivt med tävlande innan det blir arbetsvecka och sällskapsrundor igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0