Spel på gamla banan

   Idag var det spel på gamla banan, igår spelade jag och Olle på AVAN. Jonas och jag spelade på AVAN i måndags, men nu dags för spel på gamla banan tillsammans med Jonas, Olle och Stefan C, här på bild:

   Naturligtvis skulle vi spela om något, 20-20-20 fick det bli, jag var totalt utan chans första nio trots en bra inledning. Jonas och Olle var dom det stod emellan första nio som slutade till Jonas fördel. 


   Sista nio började inget bra för mig, för Stefan och Jonas gick det bra. Nu spelade jag riktigt bra på slutet och gjorde 6 par dom sista 7 hålen (gjorde par dom sista 5) och pressade Jonas om segern in, men Jonas vann allt, och han vann sin match igår också i Sommarcupen (hans form har infunnit sig) nu har han efter dagens sänkning lägre HCP än mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0