Resevaruhuset Open 2017 "Race to Portugal"

   Jag och Jonas spelade i lag, bästboll poängbogey var tävlingsformen och vi spelade på gamla banan. Jag höll ihop mitt spel riktigt bra, Jonas inte lika bra men han sprattlade till på några hål där jag spelade lite sämre. Det räckte till en 2:a plats, vi fick ihop 43 p lika som vinnarna och dom som kom på tredje plats. Vi fick i pris en trenätters övernattning på Quinta da Marinha med frukost och 2 greenfee.

   Vi fick även en piké och bollar i startkit.


Kommentarer
Postat av: Anneli brunzell

Hej !
Antar att du får strida för ditt pris då resevaruhuset gått i konkurs och de visste prisutdelaren om......

Svar: Hej, Nja inte helt enkelt men vi har fått offert på extra nätter och extra golf (nu i höst(. Får beställa flyg själva, och det blir inte billigt trots tre "fria" övernattningar. Vi får se hur vi gör. Kanske väntar till våren.
//golftompa
golftompa

2017-08-25 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0