Dags för revansch?

   Idag spelade vi fyra (jag, Olle, Jonas och Stefan C) på AVAN vi hade revansch att kräva på Jonas.  

   Trots min miss på första hålet var det jämt efter 4 hål, Stefan ledde med 1, tyvärr tappade han därefter medans mittspelarn blev bättre o bättre, jag vann ut på 18 poäng.

   Vi lägger in en stilstudie på Olles "follow through"

    Jag började sedan bäst ut men Olle var inte långt efter, för Jonas och Stefan gick det sämre.

   Olle pressade mig på sista hålet, jag gjorde par för att vinna även in på 19 poäng, idag blev det sänkning för mig och nu har åter lägre HCP än Jonas.
    En bild på honom

   Således var det jag som fick revansch på Jonas, men det krävs spel bättre än HCP att vinna i det här gänget, jag idag och Jonas igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0