Min "golflärare"

Spelade igår med Jonas och Ola C, Ola var den jag spelade min första rundor (fadderrundor) med och han hjälpte mig med att ta grönt kort en gång i tiden.
Nu spelade Jonas och Ola kvartsfinal i Sommarcupen, och jag möter vinnaren i semifinal under augusti. Ola har spelat sporadiskt med golf dom sista åren. Det blev Jonas som vann (ganska lätt), riktigt bra puttning från Jonas. Jag och Jonas känner till varandras spel bra och det blir den med bäst dagsform av oss som går till final.
Jag som nyligen investerad i en ny putter återgick till min gamla, jag känner att jag inte får till dom långa puttarna med den nya. Ska testa med att byta till likadant grepp som på min gamla. Hoppas det fungerar. Annars har jag en annan idé, vi får se om det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0