ProAM på Mosjö G&CC

   På tisdag har jag blivit utvald av Golf Plaisir att deltaga i ett av deras ProAM-lag tillsammans med ett golfproffs (dam) att spela på Mosjö G&CC. Det är Nordea Tour som spelar Örebro Ladies Open onsdag till fredag. Jag hade tidigare i våras anmält mitt intresse att spela någon ProAM-tävling för Golf Plaisir och i torsdags blev jag uppringd och tillfrågad om jag ville spela som en av deras representanter och naturligtvis svarade jag ja. Roligt att se och spela med ett damproffs på nära håll samtidigt som det är roligt att spela på en ny bana. Det hela blir en heldagsaktivitet med lunch sedan spel och avslutning med prisutdelning och grillbuffé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0