Volkswagen Masters 2015

   Har nyss avslutat årets upplaga av Volkswagen Masters och hamnade på en 17:e plats med 75 slag netto, det var många som hade 75 slag, jag var den 7:e av 8, så bara ett slag bättre hade tagit mig högre upp i resultatlistan. Vinaren vann på 69 slag netto.
   Innan start hade jag bra vibbar för jag skulle spela med en kille som jag tillsammans 2013 då vi båda tog oss båda till Sverigefinal. Jag tänkte att vi kunde upprepa den bravaden, men icke, det gick inte så bra för honom heller.
   Jag avslutade i alla fall bra, en birdie på hål 7, andra slaget ner i bunkern och ett bra och långt bunkerslag bäddade för för en putt på ca 1 m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0