RSi 1 Taylor Made

   Det är mina nya järnklubbor som heter så, RSi 1, 4-AW (totalt 8 st). Nu blänker det fint i bagen igen ; )
   Jag fick beskedet igår att dom var på väg, kollade innan vi gick ut i går em, men det hade inte kommit någon leverans då. Jag fick ett sms, som jag kollade på innan jag skulle slå ut på hål 16, skulle jag hinna få innan dom stängde. Det skulle bli på håret. Nu var Per i shopen snäll och stannade några få minuter som jag var sen för att jag skulle få mina ny klubbor. Det blev uppackning i dag och premiärslagen sker imorgon fm.
 
   1° flat och 1 extra lager tejp, standard längd.

   Och jag beställde även Golf Pride New Decade Multi Compound grepp (så att jag har lika på alla mina klubbor i bagen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0