F-lagets golfmästerskap 2015

   Idag avgjordes F-lagets golfmästerskap i perfekt golfväder, nu kan man inte säga så om mitt spel, även om jag inledde bäst.
 
   Vi var fyra stycken, jag, Jonas, Jonny och Stefan som gjorde upp, tre stycken kom ej där i alla fal två stycken hörde av sig och meddelade att dom inte skulle komma.
 
   Här är Stefan på gång att göra ett inspel på hål 7 (Jonas i bakgrunden)

   Jonas själv på bild när han gör sitt utslag på hål 10:

   Och en till bild på Stefan, jag och Jonny klarade oss från att hamna på bild:

   Och nu till vem som vann, det gjorde Stefan på 74 slag netto, Jonny 2:a, jag kom på en tredje plats och Jonas missade pallen med ett ynka slag.

   Vinnaren Stefan med famnen full med priser:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0