F-lagets golftävling 2014

   Idag spelades "F-lagets golftävling 2014" där jag var regerande mästare. 6 stycken var vi som ställde upp. I första boll gick Niklas, Jonas och Urban.
 
   Andra boll bestod av Jonny, Stefan och så jag själv.

   Vi spelade på AVAN, det hade jag valt, och vi spelade slaggolf, vi hade närmast hål och längsta drive tävlingar också.
   Närmast hål vanns av Urban, den som vann längsta drive tävlingen var jag. 

   Den som vann den riktiga tävlingen var Jonas, han hade 69 slag netto, närmast honom var 3 man på 80 slag netto, sedan två sämre resultat.

   Här stoltserar Jonas med 1:a priset, vandringspriset samt ett dussin bollar och en ryggsäck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0