Säsongssammanfattning

   Jag kommer med en säsongssammanfattning:
 
   81 st 18-hålsrundor har jag hunnit med (+2-3 par tävlingar som jag ej har riktig koll på), 9 st 9-hålsrundor. Allt det här fördelat på 17 olika banor (12 olika klubbar).
   Handicapet har jag förbättrat från 13,6 till 11,3, totalt 22 registrerade handicaprundor i GIT.
 
   Antalet birdies är blev 59 st + 1 st eagle, (tidigare år har jag haft 34-32 birdies, en klar ökning i år)
 
   Eclectic på några banor som jag spelat fler ronder på:
   Gävle AVAN (32 rundor): -15, Gävle gamla banan (23 rundor): -10, Älvkarleby (7 rundor): -2, Kallfors (2 rundor): +3, Hofors (3 rundor): +5,  Högbo (3 rundor): +10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0