Sommarcupen andra omgången

   Det blev förlust i andra omgången av Sommarcupen för mig. Jag hamnade i underläge nästan direkt, efter att delat första hålet tappade jag dom följande tre hålen innan jag vann ett hål. Därefter tappade jag något hål och delade några hål innan jag vann mitt andra hål i matchen, det var på hål tolv. Jag låg efter det under med 3, förlorade hål 13 efter att vi båda slagit vår första boll i vattnet, åter under med 4. Nu var jag tvungen att börja vinna hålen och då gick det som så många gånger tidigare, jag förlorade istället. Matchen var över på hål 14 förlust 5/4 mot en stabilt spelande Hans R. Grattis och jag önskade honom lycka till i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0