Avancerad "betting"

   I onsdags efter jobbet så spelade jag, Olle, Jonas och Jonny gamla banan, Olle tyckte att när vi var fyra kunde vi betta lite grann och dessutom i både lagform som individuellt, Ok. Så här bestämde Olle som sedan också förde score på denna avancerade bettingen. Ok det första förstod vi allihop UT - IN - TOTALT, sedan i lagform dom första sex hålen, både bästboll och sämstboll, sedan 6 nya hål med annan spelpartner, bästboll o sämstboll. Och sedan dom sista 6 hålen med den man inte tidigare spelat ihop med, bäst o sämstboll.
   Jag vann ut, Jonas vann in och Jonny vann totalt, Olle då, jo han vann alla tre bästboll/sämstboll matcherna, så jag, Jonas och Jonny vann en varsin sådan. Nå hur gick bettningen, jo alla gick +- noll, förklara det för mig för jag var helt borta i den räkningen. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0