Publikens jubel

   I torsdags när vi (jag, Jonny, Jonas och Magnus A) spelade Älvkarleby GK fick jag mottaga jubel och applåder från Petri L, Thomas B och Lars S (arbetskompisar till oss) som satt i golfrestaurangen och såg mitt slag på hål 18. Jag slog en fin hybrid 4:a som blev lite lång. Efter en liten stunds väntan innan det var min tur fick jag åter igen åpplåder till min ära efter att jag satte putten för birdie.
   Birdien på hål 18 var min tredje för dagen, jag lyckades även på hål 2 efter ett fint bunkerslag och en 7-8 meters putt. På hål 15 satte jag en ännu längre putt, (över 10 meter). Nu borde jag scorat bra men tyvärr streckade jag lika många hål som jag gjorde birdies på, hål 8, 12 och 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0