Öregrunds GK

   Jag, Jonny och Jonas åkte i dag till Öregrunds GKför att spela 36 hål, sagt och gjort så blev det.
   På första rundan skulle det bettas lite (andra efter lunchen med kanske någon öl skulle nog inte passa). Första nio fördel Jonas, sista och totalt till Jonny, jag fick bli god trea och betala Jonny.
   Andra rundan, utan bett, spelade jag bättre och då skulle jag ha vunnit in och totalt.
   Här låna min putter sa Jonny till Jonas:

   Jonas in action:


   Jonny in action, man ser tee meter systemet som Öregrunds GK använder sig av.

   Öregrunds GK var en mycket rolig bana att spela och man måste planera sin slag lite mer än vanligt, dvs inte bomba med drivern hela tiden. Mycket utslag med spoon eller kortare klubbor. Jag åker dit flera gånger, dock kanske inte i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0