Golfbollstavla

   En av mina egenheter är att jag samlar på golfbollar från golfbanor jag spelat på, det finns vissa som samlar på scorekort, banguider (har många sådana också), eller något annat som visar/gör att man kommer ihåg vilka banor man spelat på, det här är bara en liten del av dom banor jag spelat på:

  
   Senaste tillskottet är faktiskt från en bana som jag spelade år 2006, då hade dom ingen boll att köpa och för bara någon vecka sedan så mailade jag dom och vips så fick jag igår i brevlådan en boll, en penna och ett scorekort från dom, Montecastillo Golf Resort:


   Nu saknar jag förutom från någon enstaka bana i Sverige, från tre banor i England, runt Londontrakten, har mailat dom också men inte fått något svar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0