Efter ett långt uppehåll...

   ...från golfspel på nio dagar så spelade jag åter en runda golf. Det var på gamla banan tillsammans med Olle och Jonas. Efter en dålig inledning så gick jag sista nio på 40 slag brutto, det med en trippelbogey på sista hålet, dessförinnan birdie på hål 10, bogeys på hål 14 och 17. Då var ändå mitt spel på korthålen det bästa, förutom 17 så gjorde jag par på övriga. Nu blev total poängen "bara" 32, efter 12 på första nio och 20 in.
   Tyvärr så kan man klaga lite idag på greenkvalitén, dom hade dressat och det var inte lite, ibland var det ett helt lass på green kändes det som, säkert bra för banan på lång sikt men inte roligt att spela på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0