Helgen + måndag.

   Spelade i helgen på Högbo GK tillsammans med Torbjörn och som vanligt så spelade jag inte bra, Torbjörn som har hcp 36 spelade dom första nio hålen riktigt bra och gjorde då 18 poäng, tyvärr höll det inte hela rundan för honom, men det bästa spelat han gjort när jag varit med.
   På lördagen spelade vi på Sandvikens GK som ligger bara en drive från våra stugor, det är där Torbjörn tänker vara medlem nästa år, ni kanske känner banan bättre som Trebo. Deras nio nya hål mäter en längd av 2621 meter och par 35, att jämföra med Älvkarlebys första nio som mäter 2563 meter. Sedan har Sandvikens GK även en slinga med enbart par 3´or.
 
   Måndagen erbjöd spel på hemmaplan igen, AVAN, jag spelade tillsammans med Stefan och hans bror Tord, inte heller här räckte jag till utan resultatet blev 32 poäng, 15 ut och 17 poäng in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0