Dagen före...

   ...F-lagets golftävling så spelade Jonas, Jonny, Stefan och jag ett s.k. inspelvarv på Älvkarleby GK. Jag och Jonny började bäst, på hål 5 drog jag ifrån då jag gjorde en birdie. Jag spelade bättre än vad jag gjort på länge, höll ihop i åtta hål innan det blev fullt hus på hål 9, trots detta vann jag första nio.
   Hål 10 var ingen höjdare för någon av oss, ok, Jonas okey. Jag spelade sedan bra i några hål innan jag slog bort första bollen på hål 14. Både Jonas och Stefan höll ihop sitt spel. Stefan hade lagt undan drivern för dagen, han spelade hybrid istället och det fungerade bra för han vann sista nio, och även totalt då jag inte höll hela vägen.
   Imorgon blir det tävling "på riktigt" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0