Åter AVAN...

  ... för 21 gången i år. Nu spelade jag med Olle och Ola, Ola var den som hjälpte mig komma igång med golfen det året då jag började, för 10 år sedan.
   Vi hoppar över dom första nio hålen för det var ingenting att berätta om. Sista nio började riktigt riktigt bra för mig, par - par - birdie - par, tappade sedan med en dubbelbogey och några bogeys innan jag avslutade med par igen. Det räckte till hela 21 poäng in, tyvärr hamnade jag under buffertzonen ändå (hade "bara" 10 poäng ut !!!). För Olle och Ola gick det lika illa eller bra, stryk det som önskas.
 
   Spelade dåligt första nio i måndags också, då på gamla banan, 13 poäng ut och 19 poäng in, (gjorde par på andra bollen på hål 11).
   Man kanske skall värma upp lite mer ; )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0