Snart stängt...

   ...för året, AVAN har i alla fall stängt för året, det gjorde dom den 22/10 och det är bra Gamla banan som är öppen. I går blev det nio hål på gamla banan, fick vänta en lång stund innan frosten hade släppt taget om banan. I dag siktar vi på att spela lite senare och det blir nog sista gången i år för nästa vecka är jag på "semester".
   Avan spelade jag i förra vecka och då gjorde jag kanske min bästa runda för året, typiskt tänkte jag när säsongen snart är slut. Hoppas att det håller i sig till vad som blir första golfen nästa säsong, en Golfresa till Mallorca i mitten på april, har inte bokat ännu, men vi är alla överrens om detta resmål, dvs, jag, Jonas, Jonny och Stefan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0