Hur gick spelet då?

   Ni kanske undrar hur spelet gick när vi, Jonas, Jonny, Stefan och jag, var på golfresa.
   Nja inget vidare kan man väl summera hela alltihopa, dåligt med poäng och många slag. Tre birdies fick jag ihop. Hålen på banorna var lite "konstiga" kan man milt uttrycka sig, dom sluttade oftast åt något håll, mest åt vänster och med lite draw i bollen så försvann dom oftast OUT eller ner i någon ravin som var utmärkt med röda pinnar! 
   Vi spelade två tävlingar under veckan, först scramble i lottade lag, där var Jonas med och vinna, 1:a pris en flaska whiskey (tog slut), Jonny kom sist och fick i pris en närspelslektion ?! Sedan var det den individuella tävlingen där Jonny återigen fick det bästa priset den här gången för vinst och 1000:- i presentkort för att resa med, netto 76 slag, själv kom jag 5:a och fick lite bollar och en greenlagare på så dåliga slag att jag inte vill nämna det. Det var ändå ett tjugotal tävlande med.
   Nu spelade vi skins när vi spelade ihop och på någotvis trots mitt dåliga spel känns det som om jag vann en hel del ändå, när hålen delades spelade jag dåligt och sedan när det var lite grann i potten blixtrade jag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0