Golf Digest Viasat Trophy

   Ett samarbete mellan Golf Digest och Viasat har gett upphov till lördagens tävling som heter Golf Digest Viasat Trophy.
   Nu blev det ett halvdåligt resultat, dock före Jonas och placeringen för Thorbjörn men jag hade många framför mig och jag hamnade på en 20:e placering med 77 slag netto.
   Min inledningen gjorde att jag hamnade efter direkt, jag lyckades med en trippel på andra och en dubbel på tredje, därefter spelade jag upp mig och gjorde några par och en fin birdie på hål 7 och 10, nu var jag med igen men åter en dubbel på hål 12 och en trippel på 13, nu kämpade jag förgäves och jag tog tyvärr inte in några mer slag, två dubbla och resten bogeys mäktade jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0