Video golf !?

   Nu undrar ni säkert vad jag menar, men längre ner förstår ni det.

   Nu var det jag, Jonas och Urban som spelade efter jobbet idag, jag var alldeles slut och spelet blev likaså. Urban hamnade på efterkälken när han letade boll, man måste skynda sig om man skall hitta bollar före Urban ; )

   Här är Urban på efterkälken och sedan som vi är vana att se honom:



   Nu lyckades jag fånga Jonas när han på hål 16 slog sig upp från bunkern till greenen med par som följd,


   Bra slag från bunkerkanten.

   Även Urban finns i rörligt format.


   Nu lyckades Urban träffa greenen på hål 17 och även där blev det par.
   Båda två har lite steppande steg bakåt efter utfört slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0