36 poäng...

   ...blev det i dag för mig när jag, Jonas, Jonny och Stefan möttes på gamla banan. Vi spelade  20 - 20 - 20. Bäst ut var Jonas på första nio två slag före mig, Jonny och Stefan lite efter. 

   Andra nio var till min fördel, Jonny strax bakom. Jag vann även totalt. 36 poäng fördelade på 17 ut och 19 in (birdie på hål 15). Jag hade ett stabilt spel även om puttningen inte är den bästa, lägg då till en bortslagen boll och några dåliga slag, jag klagade igår så nu kanske det har vänt eller så är det pga bollarna jag bytt till nu, Taylor Made Penta, bra pris i shopen.

   Här kollar Jonas, (i sin sommarfrilla) var Jonnys boll tar vägen. Stefan är borta vid skogskanten.


   Här har jag tagit en bild från hål 14 ut mot fairway på hål 15, lungt med folk på banan ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0