Fyrboll på AVAN

   Vi blev fyra stycken som spelade på AVAN idag, förutom Jonas och Olle som jag berättade om igår att vi skulle spela så var Jonny också med. Vi slog till med att betta lite, 20 - 20 - 20, som vanligt kan man säga. Efter ett rasande tempo med birdie på flera olika håll dom tre första hålen så avtog spelkvalitén och Jonny var bäst på 18 poäng ut.
   Dom andra nio var inte av någon högre kvalité förutom hos Jonas som slog till med 18 poäng in. Vem vann totalt? Det stod mellan Jonas och Jonny, där Jonas drog det längsta strået och vann den delen.
   För Olle och mig så försöke vi hitta några ljusglimtar men det var svårt, vi tävlade om vem som inte skulle komma sist och där klarade jag mig med hedern i behåll i allafall. Det jag sagt tidigare om att jag spelat bra när jag spelat med Olle stämde inte idag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0