Dubbla bollar

   En eftermiddagsrunda på Älvkarleby GK blev två, jag hade tänkt mig spela en inspelsrunda idag igen, då jag inte hade möjlighet att spela på fm och på em var det fullbokat på min hemmabana, så det fick bli Älvkarleby igen. Var inbokad kl: 13:15 med två stycken andra, men dom dök ej upp så jag fick spela ensam. Då körde jag med två bollar för att få så mycket träning och olika lägen som möjligt.
   Jag spelade riktigt bra förutom något sämre hål, fick ialla fall i någon boll på varje hål. Jag lyckades göra birdie på hål 2 efter en riktigt bra drive men tyvärr så blev försöket att gå in på 2 dåligt så 3:e slaget slog jag till 1 meter från pinnen.
   En riktigt bra hybrid 3:a på hål 18 ledde också till en birdie, jag har slagit många bra slag in på den greenen med just den klubban, får hoppas att vindarna eller bristen på vindarna är lika på lördag då vi skall spela "Ledarbollen". Jag har första inteckningen i vandringspriset (vinst år 2004).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0