Avan + Gamla banan 21/9

   Ännu en heldag med golf, spelade först AVAN med Olle och Tomas, mina gamla skolkamrater från högstadiet. Olle har jag spelat med ofta men med Tomas är det nu andra gången på kort tid.
   Efter lunch blev det nya spelpartners och ny bana, jag spelade med Jonas och Patrick på Gamla banan, nu med hål 4 som ett par 5 igen.

   Man märker att säsongen börjar ta slut för nu hade det fallit rejält med löv, så vid ett par tillfällen fick man leta rejält efter bollarna. Men även om det närmar sig slutet så går det att spela länge och göra bra scorer. Jag lyckades tex göra en fin birdie på AVAN´s hål 2. Trä 4 + järn 9 och en kort putt på 4 dm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0