Säsongssammanfattning 2010

   Nu är det slut för i år.

   Säsongen började med en utlandsresa till Turkiet tillsammans med Jonny och Christina, avslutningen blev den 3/11 på AVAN.

   Det blev totalt 84 st 18-håls rundor och 8 st 9-håls rundor, fördelat på 16 olika banor. Mest antal rundor spelade jag på mina hemmabanor AVAN och Gamla Banan, Gävle GK, ganska många rundor har det också blivit på Älvkarleby GK. Även Högbo och Hofors som ligger i närheten har fått en del besök, sedan har jag spelat på andra banor när jag har gjort golfutflykt över dagen och då oftast spelat dubbelrunda.

   Under året har jag gjort 37 birdies men jag lyckades inte göra någon eagle i år. Mitt "bästa" hål var två birdies av två möjliga på Edenhofs hål 3, se vad jag skrev då här.

   Mina Eclectic resultat från i år lyder:
   Gävle GK, Gamla banan, 23 rundor:- 7 slag
   Gävle GK, AVAN, 30 rundor:             - 8 slag
   Älvkarleby, 15 rundor:                     - 3 slag
   Högbo GK, 4 rundor:                       + 1 slag
   Det var dom banor jag spelat mest på.
 
   Min handicaputveckling i år var en sänkning från 15 till 11,5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0