Gamla banan

   Idag var det premiär att spela på "Gamla banan" dessutom slog till med en hel runda dessutom ;)
   Det var Jonas och jag samt Patrick (Patrick spelade 9-hål). Efter en kanonstart med 3 par på dom fyra första hålen tappade jag på femman, kom starkt igen med 2 raka par och fin-fina 21 poäng (41 slag) in. Jonas hade 16 poäng.
   Nästa direkt, på hål 11 så tabbade jag mig, gjorde därefter en del bogeys vilket gjorde att jag ändå var bättre än hcp så långt. Fram till sista hålet låg jag fint till men efter två dåliga slag, slog jag sedan två toppade slag ner i vattnet när jag skulle spela över bunkern och då tog rundan snabbt slut. Jag fick ändå ihop 35 poäng "bara" 15 poäng in. Jonas spelade upp sig och fick 17 poäng vilket gav honom totalt 33 poäng.

   Imorgon är det dags för Avan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0