En hel runda på Avan...

   ...blev det för första gången i år när jag, Olle och Patrick spelade.
   Jag fick en lysande start vilket man inte kan säga om mina medspelare. Två över efter fyra hål, jag brukar kunna starta bra på Avan, det är dom sista hålen som är tuffa. Gjorde några bogeys innan jag avlsutade första nio med ett par och totalt 19 poäng. Olle o Patrick 15 poäng båda två.
   Om jag började första nio bra så blev början på sista nio ännu bättre med fyra raka par, Patrick spelade nu upp sig. tyvärr som jag sa är slutet tufft och jag avslutade med ett streck och en dubbel. Patrick gjorde fin-fina 38 slag in och 20 poäng mot mina 18 poäng, jag fick totalt 37 poäng. Nu blev det ingen sänkning då rundorna EJ är HCP-grundande på AVAN, man håller på med bunkerrenoveringar. Ja, hur gick det för Olle då? Jag ungefär som på första nio, han fick 14 poäng och totalt 29.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0