Avan + Gamla banan

   Det blev 2 rundor idag, inledde först med en runda på Avan tillsammans med Olle och "Kungen". Jag spelade riktigt riktigt bra inledningsvis och låg en bra bit före hcp, sen kom verkligheten ikapp mig och det blev "bara" 35 poäng totalt.
   Jag lyckades med en birdie på hål 12, Drive + Järn 6 in i motvinden och en tre meters putt.

   Här är Olle och Kungen på hål 5, verkligheten hade kommit ikapp dom långt innan jag tog kortet.


   Efter lunch blev den en ensamrunda på Gamla banan, nästa lite speedgolf, fick gå igenom tre gånger men ändå någon väntan. Rundan avklarad under tre timmar. Spelet gick dock inget vidare det var mästadels bogeys, något enstaka par och några dubbla och trippelbogeys och totalt 31 poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0