After Work

   Det blev en runda efter jobbet idag. Uppvärmningen bestod av lite "viftande" med armarna och luftslag med några olika klubbor samt några chippar och puttar på "riktigt".
   Nu var jag redo att spela, Jonas var med också, Jag började lite knackigt, Jonas likaså, kanske var det bristen på riktig uppvärmning? På hål 4 gjorde vi par båda två likaså på nästa hål, nu hade det lossnat för oss båda, vi följde upp med några par till och helt plötsligt hade vi båda "skrapat" ihop 19 poäng på första nio, bra.
   Spelet från dom sista hålen på första nio satt i och spelet gick lysande, några hål undantagna, dessvärre fick jag inga birdies trots att jag hade rejäla chanser på flera hål. Bästa chansen var på "Mr X" hål 15 efter ett mycket bra bunkerslag hade jag en kort putt som gjorde en "Lill-Lövis", par blev det. Jonas klämde i med en fin birdie på hål 17, en knapp meters putt och birdien var klar.
   In fick Jonas 18 poäng, vilket gav honom totalt 37 poäng och jag fick in 19 poäng, totalt 38 poäng, bra va? Idag blev en sänkning iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0