36-hål...

   ...blev det idag. Först en runda från gul och vi som spelade det var jag, Jonas och Niklas. Vi började knackigt alla tre, ouppvärmd och allt. Jag var bäst på 15 poäng, sen säger jag inget mer ; )
   Sista nio gick mycket bättre för oss alla tre, vi lyckades med varsin birdie. Min var på hål 11 (Avan), jag slog det SÄMSTA utslaget på hela rundan och hade en bit fram till 150-meters pinnen, slog ett riktigt bra slag med min 22° hybrid och sänkte sedan en lätt fallande 6-meters putt för birdie. Vi gick alla tre in på 18 poäng.

   Efter lunchen spelade Jonas och jag en runda till nu från vit tee. Vi började riktigt bra båda två och hade 20 resp 19 poäng, tyvärr höll inte spelet ända in in mål och vi hamnade på 35 poäng resp 32, bra ändå, det är några riktigt tuffa hål från vit tee, bla hål 14, 427 m, par 4 och hål 16, 431 m, par 4, där kan man visserligen gina lite grann.

   Imorgon nya tag, då på Gamla banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0