1:a omg av StadiumGolf...

   ... slutade med förlust i särspelet. Våra motståndare sänkte sin putt för birdie på tredje hålet och dom vann matchen.
   Inledningsvis så vann jag trots dåligt spel och tog ledningen, mest beroende på att min motståndares inte spelade bra. Mot slutet av dom första nio började jag spela bättre och utökade ledningen och efter hål 14 var jag 4 upp med 4 hål kvar att spela, jag vann även nästa hål och jag hade vunnit min match.
   För Olle gick det tyngre och han förlorade sin match på hål 17 efter ett helt makalöst par för hans motståndare. Han droppade efter att han hamnat i vatten och satte sedan chippen därifrån för par, Olle var tvungen att vinna hålet för ytterligare spel. Olle hade dessutom lite otur på hålet innan, där putten stannade på hålkanten och han förlorade då det hålet.
   Nu tar vi nya tag i "Andra chansen".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0