Trä 4:a

   Har införskaffat mig en ny klubba, ja det blev tre stycken faktiskt. Det jag sökte var en trä 4:a för att underlätta slag från fairway, jag har lite problem med min spoon (trä 3:a), ibland får jag bra slag men oftast får jag slag som går åt höger.
   Jag var på Callaways demodag på Gävle Gk och blev då förtjust i deras Fairwaywood Diablo Edge (4 förstås), men ingen rabatt i shoppen, så jag sökte på nätet, fann inget intressant förrän jag hittade kloner av deras klubba på Diamond Tour Golf. Väl en trä 4:a 17° klubba lagd i kassan så plussade jag på med hybrider också, en 2:a 19° och en 4:a 25° även dom kloner av Callaway Diablo Edge. Nu nöjde jag mig inte med det utan det 6 st tacki-mac grepp (som jag berättade om när jag köpte ny driver)(Jonas köpte grepp också) och headcovers till klubborna också. Allt detta fick jag billigare än vad en klubba kostar i shoppen, nu hoppas jag att dom fungerar lika bra ; )

   Här är lite bilder på mina nya klubbor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0