Socker och sexboll !?!

   Vissa undrar direkt över rubriken, men allt har en förklaring.
   Jonas, jag och Patrick var dom tänkta spelarna idag på Fm, men någon kanske var rädd att smälta bort i regnet, så vi blev bara två, nåja det var inte mycket som föll ner. Det var upp och ner med paraplyet några gånger under rundan. Iallafall inget ihållande regn.
   Spelmässigt gick det riktigt bra dom första nio hålen totalt 40 slag vilket är 4 bättre än hcp. Efter "kaffet" gick det lite tyngre (bra så länge Jonas och jag spelade själv!!). På hål 14 kom en "färgad" man i kapp oss och vi blev 3. Vi hade köat efter en hel drös med 4-bollar. På hål 15 kom Patric D, Janne och Urban ikapp oss och vi blev sex stycken i bollen och vi fick ändå vänta lite!!
   Efter hål 14 gick det inte lika bra men 42 slag in, 2 bättre än hcp, ok (jag tog en "pilsner"boll på hål 10 då rundan ändå inte är hcp-grundande). Mycket bra totalt sett och hoppas att spelet sitter i även då banan är hcp-grundande.

   Här är en bild på Urban med sitt främsta verktyg, Janne i bakgrunden.


   Nästa gång lovar jag dig Urban att om du har klubba i handen ta en bild på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0