Två birdies

   Efter lite golfabstinens så spelade Jonas, jag och Niklas på Avan idag mellan nattskiften, så lite seg var man. Niklas har spelat golf länge men haft uppehåll i sitt spel 2-3 år ungefär. Jag lyckades med två birdies dels på hål 4 och sedan på hål 11 igen, jag tror det var min tredje där i år. Lyckas man bara med utslaget och inte slicar upp i skogen så är det inte så svårt att träffa greenen även fast det ligger vatten framför, hålet mäter 295 m från gul tee.

   Här är "Nicke lilltroll" på 6:ans tee, lite ihopkrupen men Niklas är lång och klubborna normala.   


  Vi spelade sista nio hålen med Patric D som hade gått i bollen framför med Mats D och Urban vilka båda två klev av efter nio hål.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0