I går...

   ... genomförde jag Volkswagen Masters på ett katastrofalt sätt, fick 81 slag netto och kom låååångt ner i prislistan. Det var nästan ingenting som fungerade, kanske var det värmen som tog knäcken på mig för på eftermiddagen var jag alldeles slut och somnade ovaggad en stund i hammocken i stugan. Hade inga problem med att somna på kvällen heller.
   Nu åter till golfen. Efter en inledning med pluggad boll i bunkern på hål 15 och en missad putt fick jag 6 slag på det korthålet. Sedan följde ett slag i vattnet på 17. Hade möjligheten för en eagle på 18 men första putten som skulle över foregreen blev för kort och dessutom missad birdieputt. Det var bästa hålet hittills. Missade sedan på hål 1 som jag inte brukar ha problem med. Det var först på hål 4 som spelet var bra igen, hade 3 raka par fram till hål 7 som jag missade inspelet på och en dubbel som följd, par åter på hål 9. För att sedan slå out på hål 10 och i vattnet på hål 11. Avlsutade ronden med en fyrpel på hål 14 efter att första bollen var bortslagen. Allt illa hände på denna runda. Nu när det var det tävling och allt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0