Fyrboll på Gamla banan...

   ...blev det efter jobbet idag. Det var jag, Jonas och Urban (som hade jobbat) samt Patric D (som spelat 27 hål redan) som spelade på gamla banan.
   Som jag lovade tidigare så skulle jag lägga in bilder på Urban (utan bollhåv) och här kommer två strycken.

   Den första på hål 4, par 3, avkortat från par 5 under renoveringsperioden. Med Jonas och Patric i bakgrunden.

   Nu ett helt ensamt kort på Urban


   Urban spelade riktigt bra för den delen!

   Sedan var ju Patric med, han leder birdieligan på Golfsidan i stor stil så här skulle vi få se golfgodis. Nu blev det så att det var Urban och jag som stod för den grannlåten. Jag gjorde birdie på hål 2 och hål 9. Urban gjorde sina birdies på hål 15 och hål 18. Jonas och Patric gjorde inga den här rundan.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Den svingen kan bara en mor tycka vara vacker :-)

2010-07-08 @ 08:58:06
Postat av: golftompa

Ja, vad säger man ; )

2010-07-08 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0